Descriere
Solutia 1. - Pro-Line pentru curatarea filtrului de particule diesel fără demontare este un agent extrem de eficient pentru curățarea filtrelor de particule diesel instalate pe vehicule, ducând la economii în procesul de înreținere și înlocuire a filtrului de particule
Solutia Proline 1, cod produs LM5169, dizolva depunerile din filtrul de particule , transformand funinginea colmatata intr-o pasta fluida, care va fi eliminata pe teava de esapament cu ajutorul solutiei nr.2 - LM5171 care o neutralizeaza si o integreaza in aburul fumului de esapament (prin me3ntinerea motorului turat la cca 2200-2500 rpm)
Vehiculele care merg pe distanțe scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce înseamnă ca intervale de curățare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului.
Costurile de exploatare pot fi reduse prin curățarea în mod regulat.
Proprietăţi:
- Dizolvă contaminarea tipica din filtrele de particule diesel
- Eficient pentru toate filtrele de particule diesel închise ale vehiculelor din comert
- Asigura caracteristici optime de functionare, performanțele motorului și reducerea consumului de combustibil
- Reduce costurile de exploatare
Date tehnice
Culoare / aspect albastru, clar
Densitate la 15 ° C 1.005 g / ml
Baza curățare, lichid purtător
Valoarea pH-ului 11,3
Miros caracteristic
Formați lichid
Domeniul de utilizare:
Pentru toate filtrele de particule diesel închise ale vehiculelor din comert.
Mod de utilizare:
Curățarea se face cu ajutorul pistolului cu aer comprimat pentru DPF (aticol nr. 7946) și sonda pentru pulverizare Pro-Line (sonda cotita art. nr. 7947, sonda dreaptă Art. nr. 7948). Accesul la filtrul de particule diesel se face în funcție de tipul de vehicul. În acest scop, senzorul de temperatură sau presiune al filtrului de particule trebuie să fie deconectate (scoase) în majoritatea vehiculelor.
Notă: La introducerea solutiei in filtrul de particule, temperatura acestuia ar trebui să fie sub 40 °C.
In functie de tipul vehicolului, se introduce tija corespunzatoare (dreapta sau cotita) în filtrul de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (1 litru), apoi este pulverizat direct pe suprafața filtrului de particule, în reprize de 5 până la 10 secunde (cu o pauză de 5 până la 10 secunde), la o presiune de funcționare de 6 până la 8 bari.
Filtrul este apoi clatit cu solutia speciala art. nr. 5171 (500 ml) in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec). Apoi se
reinstaleaza senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.
A