Proprietăți
- performanțe optime ale motorului
- garantează un consum redus de combustibil
- dizolvă funinginea
- reduce costurile de operare
Date tehnice
Baza înroșire, lichid purtător
Culoare / aspect albastru, clar
Valoarea pH-ului 7,0
Densitate la 15°C 1.000 g / cm³
Format lichid
Miros inodor
Domeniul de utilizare:
Pentru toate filtrele de particule diesel ale vehiculelor din comert.
Mod de utilizare:
Curățarea se face cu ajutorul pistolului cu aer comprimat pentru DPF (aticol nr. 7946) și sonda pentru pulverizare Pro-Line (sonda cotita art. nr. 7947, sonda dreaptă Art. nr. 7948). Accesul la filtrul de particule diesel se face în funcție de tipul de vehicul.
În acest scop, senzorul de temperatură sau presiune al filtrului de particule trebuie să fie deconectate (scoase) la majoritatea vehiculelor.
In functie de tipul vehicolului, se introduce tija corespunzatoare (dreapta sau cotita) în filtrul de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (cod 5169/1 l), apoi este pulverizat direct în interiorul filtrului de particule, în reprize de 5 până la 10 secunde (cu o pauză de 5 până la 10 secunde), la o presiune de funcționare de 6 până la 8 bari.
Sonda trebuie să fie rotita și mișcată înainte și înapoi în timpul curățării, pentru a acoperi cât mai mult din suprafața filtrului. Filtrul este apoi clatit cu solutia speciala (cod 5171/ 500 ml) in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec).
Apoi se remonteză senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.