Categorii de produse

Solutie clatire filtru de particule (DPF) Liqui Moly Pro-Line – 5171

95.00lei

Costul de transport nu este inclus în prețul produsului.

Cost transport conf. Cargus:

  • 22 lei pentru colete de 1-3 kg ()
  • 25 lei pentru colete 4-7 kg
  • 30 lei pentru colete 8-15 kg

Pentru comune si localitati in afara ariei de acoperire Cargus, tariful porneste de la 32 lei pentru colete 1-3kg urmand apoi aceeasi grila de crestere
Cargus poate actualiza in timp tarifele pentru serviciile de transport

Solutie clatire filtru de particule (DPF) Liqui Moly Pro-Line – 5171

SKU LM5171 Category

Descriere

Solutia 2 Pro-Line pentru clatirea filtrului de particule diesel se folosește dupa curățarea filtrelor de particule diesel cu Solutia speciala de curatare (art. nr. 5169). Particule din depuneri sunt dizolvate si distribuite in filtrul de particule, unde apoi pvor fi arse in cadrul unui ciclu normal de regenerare. Vehiculele care merg pe distanțe scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce înseamnă ca intervale de curățare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului. Costurile de exploatare pot fi reduse prin curățarea în mod regulat. Solutia costisitoare de înlocuire a filtrului de particule nu mai este necesara.

Proprietăți
- performanțe optime ale motorului
- garantează un consum redus de combustibil
- dizolvă funinginea
- reduce costurile de operare

Date tehnice
Baza                        înroșire, lichid purtător
Culoare / aspect      albastru, clar
Valoarea pH-ului      7,0
Densitate la 15°C    1.000 g / cm³
Format                     lichid
Miros                        inodor

Domeniul de utilizare: 
Pentru toate filtrele de particule diesel ale vehiculelor din comert.

Mod de utilizare: 
Curățarea se face cu ajutorul pistolului cu ​​aer comprimat pentru DPF (aticol nr. 7946) și sonda pentru pulverizare Pro-Line (sonda cotita art. nr. 7947, sonda dreaptă Art. nr. 7948). Accesul la filtrul de particule diesel se face în funcție de tipul de vehicul.
 În acest scop, senzorul de temperatură sau presiune al filtrului de particule trebuie să fie deconectate (scoase) la majoritatea vehiculelor.
In functie de tipul vehicolului, se introduce tija corespunzatoare (dreapta sau cotita) în filtrul de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (cod 5169/1 l), apoi este pulverizat direct în interiorul filtrului de particule, în reprize de 5 până la 10 secunde (cu o pauză de 5 până la 10 secunde), la o presiune de funcționare de 6 până la 8 bari. 
Sonda trebuie să fie rotita și mișcată înainte și înapoi în timpul curățării, pentru a acoperi cât mai mult din suprafața filtrului. Filtrul este apoi clatit cu solutia speciala (cod 5171/ 500 ml) in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec). 
Apoi se remonteză senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.
logo-PILOT powertuning

PROGRAM SĂRBĂTORI

25.12.2024-07.01.2025

ÎNCHIS

RELUĂM ACTIVITATEA pe 08.01.2025

SĂRBĂTORI CU BUCURIE!